keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Lääkärillä käynti

Tänään mulla oli lääkärille aika + sairaanhoitajalle. Lääkärin kanssa käytiin läpi mun verikoe tuloksia, jotka oli kaikki hyvät! Mulla on ollu viime kesästä asti tulehdusarvot koholla, joka johtuu rasvamaksasta ja tällöin myös maksa arvot koholla, niin nyt uusissa tuloksissa, kummatki arvot laskussa. Maksa arvot oli täysin normaalit ja tulehdusarvot hieman koholla mutta nekin parempaa päin. Ihanaa huomata että vajaa 20 kiloa pudotusta kuitenki näkyy jossain. Jossei ulos päin (omasta mielestä) niin ainakin arvoissa. Niin ja tietysti tuo painoindeksikin kun on nyt 48.2 niin ollaa sen rajan alapuolella että olisi mahdollista leikkaa. Vuoden alussa kun se oli kuitenkin vielä 54,9.

Leikkauksesta puhuttiin. Kaikki mikä siinä mietityttää ja sano että mikää kiirehän ei ole, mutta mielellään mut leikkaisi pian, koska olen nuori ja jos en saa itse painoa pois niin oma terveys menee huonopaa suuntaa. Oma päätöshän tämä loppupeleissä on ja se tästä vaikeeksi tekeekin.

Mut ei mitää, näillä mennää, toukokuuhun asti laihdutusryhmässä ja sen jälkee laitetaa lähete eteepäin. Päätin että vien tän prosessin loppuun, ihan sinne viimiseen vaiheeseen kun mulle annetaan leikkaus aika ja silloin teen päätökseni, jos en sitä ennen ole sitä vielä tehnyt. mun pitää varmaa vetää plussat ja miinukset kehii ja mennä sen mukaa.... 



Siinä lääkärin vastaanotolle odotellessa kattelin erilaisia tuotteita mitä oli ladottu pöydälle kera isojen sokeri palojen. Ei mua niinkään toi sokerin määrä kauhistuttan, loppupeleis koska aloin kattoo noita kalori määriä. Kyllähän mä sen olen aina tienny että lähemmän tuhatta kalorii noi herkut hipoo, mutta en  ole sit sen ihmeemmin koskaa jääny laskee ja ihmettelee. Kunnes nyt, että suklaa levy, karkki pyssi ja joku mehu/limpa ILLASSA, on pelkästään   2481 kcal. Entäs siihen lisäksi päivän aikana syödyt ruuat ym! Oon kyl aika järkyttyn.  Toivon mukaan en tollaseen palaa koskaa. Mutta en mä pelkästää yhtä patukkaa osaa syödä.. joten ihan sen takia mulle tää karkki lakko, on ainoo vaihtoehto. Ainakin nyt näin alkuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti