sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Varoitus, sis. kuvia!


Tiedä sitten onko joku jo odottanu näitä kuvia minusta ja mun isosta mahasta :D mutta tässä niitä nyt olisi luvassa. Suosittelen kyllä sulkemaan tämä sivu jos ei ole halukas näkemään *nauraa* No mutta, meni tovi kyllä kun sain otettua "hyvät" kuvat. Haluun et jokainen kuva on samasta kohasta ja samoilla vaatteilla otettu, niin eron huomaa parhaiten.




Mitäpä muuta voikaan odottaa, 145 kg painavasta ihmisestä!? Mulla meinaa itku tulla kun katon omaa kuvaa ja ajattelinki että laitan yhden kuvan itsestäni tuohon oman esityksen ohelle, niin se on muistutus joka päivä, kun blogissa käyn.

Välillä (USEIN) ihmettelen, mitä tuo kihlattukin näkee minussa?  Ajattelin että olen varmaa loppu elämän yksin kun kukaan tälläistä halua mutta niin vaan kolmen kuukauden päästä olemme olleet neljä vuotta yhdessä. 

Tänään oli pakko miestä hieman kiusaa kun hän lähti ulos kavereitten kanssa ja käytiin kaupassa. Totuttuun tapaan mulla kävi mielessä heti herkut ja päätin juksata miesta sanomalla että itse ostan sitten ainakin karkkia illaksi. Sen suu loksahti auki..kysyin et no mitä, saan mä ostaa jos haluan. Siihen sain sitten vastauksen että niin saat, mutta en usko että haluat. Joo no en, mieli kyllä tekis mutta en niitä lähtis ostamaa! :)

HUOM.  tämä kuva siis tänään otettu ja -10kg kevyempänä..

PS. Linkkaisitteko mulle jotai mielenkiintoisia laihdutus blogeja, joita vois lukea :) KIITOS :)

1 kommentti:

  1. Ajattelepa mitä vauhtia vyötärökin lähtee pienenemään ja on varmaan jo lähteny!

    VastaaPoista