tiistai 11. helmikuuta 2014

Vinkkejä ENE diettiin

Mä koitin ottaa tänne blogin puolelle ittestäni kuvia. Asiaa hankaloitti aika paljon se että  niissä paikoissa missä otin kuvan niin kuva valottu tosi paljo. Ja vaikeeta oli ottaa paikassa missä ei olisi mitää taustalla, koska kotiani kuviin en haluisi laittaa, joten kuvia mulla nyt ei ole, VIELÄ :)





Kohta on viikko nutrausta takana. Mä oon niin mielissää että mulla ei olu tullut mitää inhokkia noista mauista. Ja toiseks, odotin nää ekat päivät olevan jotai ihan kauheeta. Laihdutusryhmässäkin eräs nainen sanoi kolmannen päivän kohdalla että v*tuttaa ihan mahottomasti.  Mä olen sitten vissii saanu hyvät kortit tällä kertaa?

Toki en sano etteikö herkkuja ja normi ruokaa tekisi mieli!! Varsinki ku tässä tekee perheelle ruokaa ja haistelee kaikkea niitä tuoksuja. Varsinkin tänään tulin asioilta kauheen nälän kera niin mies oli just tehnyt itselleen pelkkää makkaraa perunasalaatin kera. Kyllä hiukka ärsytti ja sanoinki ettei ole meijän perheessä jaettu nallekarkkeja oikein että mä olen ylipainoinen ja nuorempi veli on luuta ja nahkaa...sama kun mun mies. Ei liho vaik mitä söis.





Mut tosta syömisestä sen verta että mä olen nytten tehnyt tota salaattia ja hyvällä omalla tunnolla lisänny sinne natural fileesuikaleita sekä porkkana, kukka- parsakaalia ym ja niidin lisäksi filesuikaleita ja se kokonaisuus on niin hyvää että vois syödä kerralla kaikki. Se on se mun ongelma tässä syömisessä, se annos koko. Olen koittan ottaa pelkän kahvilautasen verran, välillä onnistumatta ja välillä onnistuten :)



On muuten yllättävän paljo kivempi nakertaa kurkkuja ja porkkanaa kun on pilkottu noin, eikä niin tylsästi perinteisesti kokonaisesta porkkanasta suoraa :D

Otin vielä kuvat muutamasta vinkistä, mistä saattaa olla apua jollekkin. Oon yliviivan omat sellaset mistä pidän, mutta koko listassa siis näkyy mitä saa syödä vapaasti ENE dietin aikana ja mitä voi syödä 2dl verran. Ja alimmassa kuvassa taulukko mistä saa proteiinia ja kuinka paljon niitä pitää syödä.



Täää ei nyt jostai syystä huolin kääntyy oikein päin :) Mutta tällästä tällä kertaa. Mulla on niin kova inspis nyt tähän blogiin että toinen postaus on odottamassa tuolla luonnoksissa.heh.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti