sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Uusi alku!

Katsotaahan miten tää luonnistuu. Ellikäs, aloitin viime vuoden lopulla blogin pitämisen muistuttaakseni itseäni tästä tulevasta elämäntapa projektista ja myäs toivottavasti muille inspiroivana luettavana.

Tämän tekstin jätän nyt tarkotuksella lyhyeksi, koska teen erillisen esittelyn itsestäni.

Ps. en saa lisättyä jostain syystä lukija palkkia, joten jos olet halukas jäämään seuraamaan matkaani, niin tulethan uudestaa sivulle, koitan saada sen laitettua :)

5 kommenttia:

  1. Jään mielenkiinnolla odottelemaan :)

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa ! Myös minä seuraan mielenkiinnolla. Kiva kuulla kokemuksia ja myös antaa halutessasi neuvoja ja vinkkejä. Itse olen leikkauksen läpikäynyt 5kk sitten ja painoa lähtenyt sen jälkeen -30kg. Olen todella tyytyväinen leikkaukseen. Tsemppiä sinulle taipaleellesi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, tervetuloa myös lukemaan tänne. :) Neuvot ja vinkit on tervetulleita. Pitää ihan ajan kanssa paneutua sinun ja muitten blogeihin :)

      Poista
  3. Minulla ei ole omaa blogia,mutta minulta saa tietoja myös sähköpostitse ja paljon olen kirjoitellut myös toisten blogeihin kommentteja ja vinkkejä. exmuumimamma@pp.inet.fi on sähköposti

    VastaaPoista